Cosmo Body detox

Vægttab/vægtøgning er baseret på balance i kroppens kemi. Vægtproblemer – overvægt eller undervægt kan have mange årsager f.eks. forkert kost, for lidt motion, sygdom, psykiske problemer, hormonelle problemer mm. Uanset hvad årsagen er, så er kroppens kemiske funktion involveret og vigtige stoffer er i ubalance.

Serotonin, noradrenalin og dopamin er neurotransmittere, som har mange funktioner i kroppen, også i forhold til vores vægt. Ved at bearbejde reflekspunkter i ansigtet til de forskellige hjernelapper med ansigtsrefleksterapi er det muligt at ændre den kemiske ubalance i kroppen og normalisere niveauet af hhv. serotonin, noradrenalin og dopamin.

Mennesker er forskellige og behandlingen tilpasses den enkeltes behov.

BODY DETOX foregår på en briks, hvor klienten får påført et tyndt lag af en blanding af IncaEarth Anti Cellulite Creme, hvid jord samt olie med Frankinsence. Klienten pakkes ind i plastik og tildækkes med et tæppe. Der gives ansigts- og fodrefleksterapi efter udvalgt specifik behandlingsplan.

For at få de bedste resultater anbefales behandling 1-2 gange om ugen 6 – 12 gange, afhængig af klientens situation.

Behandlingen der også har en udrensende effekt har vist sig at være meget effektiv. Klienten skal ikke følge en speciel diæt, men naturligvis spise forholdsvist sundt i hverdagen. Behandlingen kan også mindske cellulite/appelsinhud samt strækmærker.

Lidt om Frankinsence

Frankinsence er saft fra træet Boswelli Carterii, der vokser i Dhohar, Oman har gennem tusindvis af år været brugt i arabiske lande til behandling af sygdomme.

De sidste 100 år har Frankinsence fra Oman været anvendt i såvel medicinindustrien som blandt den almene arabiske befolkning som antibakterielt og anti-inflammatorisk naturligt middel samt til Alzheimer, astma, forbedring af immunsystemet, cancer, gastrointestinale lidelser, neurologiske sygdomme, lever- mave-nyre problemer samt diverse gigtsmerter.

Frankinsence bliver også anvendt til depression og følelsesmæssige ubalancer.

Immunolog Dr. Mahmoud Suhail, Oman har igennem videnskabelige undersøgelser påvist, at Frankinsence har indflydelse på vores DNA. Derfor er det – udover nævnte sygdomme også fantastisk til at hæmme ansigtets ydre tegn på ældning, som f.eks. rynker, poser under øjnene, hudpletter mm.

Hvad er Cosmo Body Detox?