Ansigts-Refleksterapi

Ansigts-Refleksterapi påvirker direkte centralnervesystemet, så det er muligt, at opnå målrettede, præcise og hurtige resultater.

Vi mennesker er en sammensat organisme. Hvis noget ikke fungerer som det skal, bliver der ubalance. Resultatet er sygdom, smerter, træthed og utilpashed både fysisk og psykisk. Ansigts Refleksterapien hjælper med at genopret ubalancen.

Ansigts Refleksterapien egner sig til behandling af f.eks.

• Allergi
  • Eksem
  • Søvnløshed/træthed
  • Stress/udbrændthed/indre uro/raskløshed
  • Dårlig hukommelse og manglende koncentration
  • Kroniske øre problemer/Tinnitus
  • Lidelser relateret til hjerne og nervesystem: fx. ansigtslammelser
  • Ordblindhed,
  • indlæringsproblemer
  • læse- eller matematiske problemer
  • social og adfærdsmæssige problemer
  • ADHD, OCD
  • lettere autisme
  • søvnproblemer
  • kommunikative vanskeligheder
  • hyperaktivitet m.m.
  • Diabetes: Type 1 samt Type 2
  • Spændingshovedpine/migræne
  • Nakkespændinger/svimmelhed
  • Depression/bekymring/tankemylder
  • Tilbagevendende forkølelse/lavt immunforsvar
  • Barnløshed (velegnet, hvis du fx også er i fertilitetsbehandling)
  • Mænd (dårlig sædkvalitet)
  • Overgangsalderssymptomer
  • Menstruationssmerter / uregelmæssige / Endometriose
  • Fordøjelsesproblemer/luft i maven
  • Og andre sygdomme.

Ansigts-Refleksterapi er en ny og moderne behandlingsteknik, hvor hele kroppen via reflekszoner og punkter i ansigtet behandles for symptomer/sygdomme og derved bringes i balance.

Med Ansigts-Refleksterapi er det muligt at opnå forbedringer for alle symptomer/sygdomme, muskelsmerter og spændinger samt stressrelaterede problemer. Samtidig kan behandlingen anvendes som led i genoptræning ved alle typer hjerne- og neurologiske dysfunktioner, idet Ansigts Refleksterapi er grundpillen i et langt større specielt behandlingssystem, sammensat og videreudviklet på baggrund af meget gammel og helt ny viden fra hele verden inden for refleksterapi.

Formålet med at anvende denne specielle terapeutiske metode, er ikke alene at forebygge sygdomme, men via bearbejdning af reflekszoner og punkter i ansigtet behandles årsagen til, at sygdom opstår, og det er muligt at afhjælpe skader i hele kroppen/hjernen.

Behandlingen udføres ved manuel stimulering af punkter og zoner på hudoverfladen i ansigtet. Ved hjælp af denne terapi er det muligt først, at analysere og derefter afbalancere de organer, hvor der ligger en ubalance.

Ansigts-Refleksterapi forbedrer alle kropsvæskernes kredsløb således, at både hjerne, organer, muskler, hormon – og nervesystem fungere bedre. Det betyder, at både den indre og den ydre krops vilkår forbedres og dermed også ansigtshuden.

Det er ingen forudsætning for en ansigtszoneterapibehandling, at man er syg. Mange går rundt med forskellige ubalancer i kroppen uden at vide det og vil derfor mærke et markant større velvære efter en behandling.

↓ Se denne video hvor opfinderen af Ansigts Refleksterapi demonstrerer og fortæller om metoden.